Azi am fost.. nu am retinut nici acum cum se cheama unde am fost, ceva cu Music in nume, altceva nu mai stiu. Cu un mic popas pentru povesti inainte.

„Eu ti-am zis ca nu imi place de el.”

„Ai zis ca e ok..”

„Exact.”

Mai incolo privim un tug-of-war pe o inima.

„Tineti bine de inima!”

Si Ana, la un moment dat: „Au rupt-o.. si aveau doar una.”

Si cred ca ea doar a remarcat faptul in sine, dar mi-a placut si m-a intristat la culme replica ei.

Ceva si mai incolo primesc o floricica mica si pricajita sa ii smulg petalele si sa aflu daca ma iubeste sau nu. Tipa care mi-o inmaneaza imi zice cumva cu parere de rau ca stie ca e nevoie de rabdare. Dar asa trebuie, trebuie sa ai rabdare, iar eu niciodata nu o am.

La un moment dat ne mai inmultim. Acel la un moment dat fiind exact cand  se termina programul, ca intarziasera. Le povestesc.

„.. si ne-au dat si niste floricele sa vedem daca ne iubeste sau nu.”

„Si.. te iubeste..?”

„Da, m-a iubit.”

Si raspunsul mi-a fost rapid si scurt si abia dupa am stat sa imi privesc subconstientul in ochi. De ce am scris scrisoarea pentru hipnopotam?

Eh. Ajungem in Vertigo la un moment dat. Am revazut niste pathosi, dragut. Si am sorbit din priviri un el si o ea care dansau tango. Dar cumva dupa vreo 2 ore ma intrebam ce fac eu acolo. Si de ce am scris. Si mai ales ce am scris, ca nu mai tin minte tot. (Si-mi vine in minte Mihai, care imi spune de obicei ca atunci cand sufletul e ok, tii minte ce conteaza.) Si totusi cumva e dragut, mai zambesti din cand in cand. Si la plecare dai de un om cald care te-a inveselit de multe ori, inclusiv azi.

Si pe drumul spre casa revin la vorbe vechi de doar cateva zile, care sper sa aiba mult timp ecou*.

„Zici ca vrei sa fii iubita si mangaiata si esti extrem de fluffy and lovable and can make a man feel empowered. Dar tu nu esti tocmai cel mai slab inger. Te-ai cam descurcat mereu si o sa te descurci. Apoi vin ei, aceiasi.. si incep sa scartaie, sa nu mai sune la fel de credibil. Problema e ca […] tu te sperii si te fetiţeşti toata.”

Asa ca gata cu smiorcaiala.

–––––––

*Alaturi de toate celelalte pe care le-am auzit in alea cateva ore. Mi-am facut o listuta, sa nu le uit cand am nevoie. Cu timpul, poate nu o sa mai fie nevoie sa-mi notez ca sa retin/stiu astfel de lucruri.