Ca tot vorbeam de firescul devenit nefiresc acum putin timp, in ultimele zile s-au tot adaugat diverse pe acea lista. Sunt chestii care nu se fac, pe care eu nu le-as face / nu le-as fi facut altora. Empatia mi-e limitata la cativa oameni, motiv pentru care unii imi spun ca sunt sociopata, iar altii ii contrazic. Dar mai e si empatia aia.. sa ii zicem cat de cat rationala, ca prima e aia pur emotionala. A doua o fi constiinta oare? Eh, aia dicteaza si spune ca facand una sau alta o sa ranesc anumiti oameni. Asa ca nu le fac. Pur. Si. Simplu.

Dar oare ma doare de la ce s-a intamplat? Nu, sa fiu sincera chiar nu conteaza gesturile respective, dar tot le percep drept gresite. Aparent am niste reguli nescrise care exista pentru a fi urmate de mine si de altii. De mine pentru ca asa consider eu ca e bine si moral (da, iar scriu de moralitate, nici eu nu stiu ce e cu mine), de altii pentru ca si ei considera ca asa trebuie, nu pentru ca le sugerez eu sau ca pana la urma chiar le zic direct.

Asa ca gandeste-te de cine imi vorbesti, gandeste-te de unde ma suni, gandeste-te unde ma chemi, gandeste-te la detalii. (Asta e un tu colectiv, general, by the way.) Acum nu imi fac rau toate astea, pentru ca.. vreau altceva.. dar nu inseamna ca abordarea voastra nu e gresita. Si sunt chestii simple, care tin de common sense, deci nu e ceva exagerat.

Exista niste limite care nu se sterg si nu se muta. Si recunosc ca unele nu sunt trasate pe unde trebuie.