Nu pot sa adorm. M-am asezat in pat in asa fel incat sa ating tablia cu varful piciorului drept. De jumatate de ora mangai tablia cu degetele de la picior si nu ma mai satur. Eu nu am simtit sa imi amorteasca piciorul deloc in aceasta saptamana. Si am mai atins chestii cu el intre timp. Dar acum il simt dezmortindu-se, dar in mod atat de placut.. Il simt cald, tot incalzindu-se, iar lemnul ramane rece.

De fapt, nu pot sa dorm pentru ca maine e luni. Azi e teoretic ultima zi cu gips, ultima injectie, ultima zi cu 2 bastoane (tot nu pot sa ma impac cu carjele).. But what if it’s not? Stau si imi pipai genunchiul drept, comparandu-l cu stangul. S-a mai desumflat.. Dar daca mi se pare? Nu mai doare asa.. Dar daca e amortit acolo si nu mi-am dat seama, ca mai devreme? Sau daca se strica tot la loc cand mi-l misca? Simt totul ca de sticla acolo and we all know how clumsy I am..

Sper sa trec la orteza + baston simplu de saptamana viitoare. Thank God most people thought House was cool with his cane and all.. Cred ca o sa trec pe fuste si rochii scurte. Ca alea lungi acopera tot. Si cred ca oamenii s-ar uita mai ok daca ar vedea ca ciudatenia mea fizica e vindecabila. Mi-ar fi mie mai usor sa cope with it.

Mi se face mila de mine cand vad reactiile altora cand le povestesc sau cand ma vad. And that weakens me. Ma face sa plang cand trebuie sa imi pastrez mintea limpede si sa gandesc pozitiv. Mi-a ajutat blogul prin faptul ca nu am mai povestit fiecaruia ce si cum s-a intamplat. As fi fost la pamant daca faceam asa. Imi amintesc detalii oricum, pana si melodia care se auzea in fundal, dar mi-e mai bine daca nu le repet tuturor.

Luni imi scoate gipsul. Poate o sa fie nevoie de operatie. Poate nu mi l-a pus bine si s-a reparat gresit. Poate piciorul drept nu va mai arata ca piciorul meu drept. Poate.. Sigur nu o sa il mai pot indoi cum trebuie. Dar poate o sa fie bine. Trebuie sa fie bine.

Si trebuia sa dorm la ora asta, nu sa tastez ganduri pe mobil. Dar nu pot sa adorm, caci nu ma pot opri din mangaiatul tabliei cu varful piciorului. Si, desi pare stupid, e printre cele mai frumoase senzatii traite vreodata. Ecstasiating, one might say.

End of part one.


Edit. Asta am ascultat de dimineata:

Soundtrack Suite from vironsusi on 8tracks.