Liliana Baston este matusa mea. Bine, matusa mamei, dar tot matusa ii spun si eu. (Nu stiu sigur daca trebuie sa zic „doamna” Liliana Baston, pentru ca eu vorbesc cu dvs. cu toate rudele mai indepartate de peste 30 si un pic de ani.)

Anyway, acum ceva timp a inceput sa ia lectii de pictura. Eu am aflat de acest lucru acum un an si ceva, in decembrie. De atunci mi-a povestit ca vrea sa participe la o expozitie la Cercul Militar National si ca s-ar putea sa participe impreuna cu Cristiana, fiica ei, care este pasionata de fotografie.

Prin martie a participat la o expozitie de pictura florala la Romexpo, la care nu am reusit sa ajung. Dar, in urma unei intalniri cu mama, mi-a trimis un tablou cu maci care imi place foarte mult si care m-a surprins in mod placut. Tablou pe care stiu exact unde o sa il pun cand ma mut.

Iar ieri am aflat de la mama ca are loc expozitia de la CCA, in sfarsit. Nu stiu daca este si cu fotografiile Cristianei, dar vreau sa ma duc.

Pe net nu am gasit nimic despre expozitie, dar ea exista inca de ieri. Am gasit, in schimb, tablouri de la expozitii mai vechi. Si am zambit nostalgic la „Piersici de la Buchi”. Buchi a fost stra-bunica mea, pe care am avut norocul sa o cunosc atunci cand eram suficient de mare ca sa mi-o amintesc. Si la amintirile mele se adauga toate povestioarele de cand era mama mica si de cand era Buni mica, so I have a pretty good idea about her.

Revenind, my auntie has no idea I’m spreading the word, I’m just really happy for her and enthusiastic about what she’s doing. Because she’s doing it well and from the paintings from last year and the ones I’ve seen recently, there’s been a lot of improvement.

Deci:

Tablouri mai vechi puteti vizualiza aici => http://www.flickr.com/photos/lilianabaston.

Expozitia este la Cercul Militar National; daca este ceva ce v-ar placea, duceti-va.
(Voi da un edit cu sala si perioada exacta.)

Iar acesta este tabloul cu maci:

Edit: Foaier, 30 Aprilie – 13 Mai, 11.00-19.00