Acum cateva zile am avut un vis ciudatel. De obicei nu imi raman chestii visate prea mult in minte, nu prea ma preocupa, dar, din cand in cand, mai sunt si exceptii. Cum ar fi visul cu fetita si canarul si cel cu „La ce te asteptai?”.

Eh, in visul asta, eram la mine in camera. Mama era asezata pe patul meu si vorbea cu mine, iar eu eram asezata cu spatele la ea, la birou, uitandu-ma in oglinda. La un moment dat am luat o foarfeca si am inceput sa imi decupez o fasie de piele din obrazul stang, continuand la scurt timp cu aceeasi chestie si la obrazul drept. Taieturi lente, precise, nu a curs sange. Cu o mana taiam, cu cealalta tineam de fasia de piele pe care o desprindeam. Intr-un final, am ajuns sa am pe fata doua taieturi late cam de 2 cm, incepand din zona pometilor si terminandu-se cam pe la mandibula. Suficient de adanci incat sa se vada muschii fetei, bine definiti.

In tot acest timp, mi-am continuat conversatia cu mama, nu stiu despre ce vorbeam, stiu doar ca mi-era teama sa nu isi dea seama ce fac. Nu terminasem, am inceput sa imi cos cele doua taieturi. Cu ata dubla, bleumarin inchis spre negru, in cruce. Again, no blood. Durerea nu era insuportabila, ma ustura doar cand desprindeam pielea, simteam intepaturile acului, si ma deranja cand trageam de ata sa strang pielea peste taieturi. Rezultatul a fost foarte.. tidy.  Si, calma, am inceput sa ma machiez. Fard alb, geisha-like, cu care am acoperit tot. Dar, cumva, de unde se termina bretonul pana pe varful nasului, mi-a aparut o julitura ovala, cu coaja neteda si cu margini bine definite. Si pe-asta n-am reusit sa o acopar cu nimic.

M-am intors spre mama si am vorbit in continuare si nu a observat nimic schimbat, nici macar julitura.

So, it’s a freaky dream, nu l-am asociat cu nimic, dar mi-a ramas pe creier.