Mi-as petrece o zi intreaga pe un pervaz de geam.

Cu o carte buna  in brate, pe care as parcurge-o lent. I-as indoi colturile unde m-as regasi printre randuri, spre a le scrie mai tarziu. Si spre a vedea linia fina lasata de coltul indoit peste luni si luni, cand voi rasfoi acea carte din nou. Si ma voi cauta iar printre randuri, incercand sa vad daca mai sunt la fel, daca acele cuvinte trezesc in mine aceleasi idei.

Cu o cana de ceai bun, intr-o cana galbena cu desene cu geta. In apa fierbinte s-ar amesteca hibiscus, soc, stafide, flori de nalba albastra, bucati de kiwi, portocala rosie, lychee si.. jeleuri. As pune mai mult decat e cazul, si m-as frige la degete cand as ridica strecuratoarea, ca de obicei. Si, tacticoasa, as pescui cu lingurita si-as savura stafidele si jeleurile pe jumatate topite inainte de a bea ceaiul.*

Cu muzica aproape lenta, in surdina. Ingrid Michaelson, cu melodii mereu asociate cu gesturi si cu oameni. Feist. Jack Johnson. Bon Iver. Sting. The Civil Wars.

Cu un calorifer fierbinte sub pervaz si o perna moale drept spatar.

Cu geamul rece aburit, de care mi-as sprijini fruntea in timp ce m-as uita la cerul laptos, iernatic. Si sa ploua, sa se acopere sticla de stropi mari de apa, iar lumina sa intre in camera din ce in ce mai palida. Sa se lase seara, sa nu mai disting cuvintele pe pagini. Muzica sa se auda din ce in ce mai incet, pana se lasa linistea.

[Si aici am scris si am sters de mai multe ori vreo 3 chestii diferite. Despre cum parerile mele nu prea conteaza pentru ca nu sustin iratiunea altora, despre cum m-am simtit judecata pentru prima oara dupa mult timp, si despre linistea apasatoare lasata de replicile ce niciodata nu-si primesc raspunsul si de nelinistea ce o creeaza in mine.]

Caldura caloriferului e la fel. Iar geamul e si el la fel de rece ca si mai devreme. Iar cel mai rau lucru care s-ar putea intampla ar fi ca s-ar putea sa adorm.

–––––

* It might sound disgusting, but it’s really tasty.