Mereu mi-a placut sa ma consider o persoana mai open-minded, care nu judeca oamenii indiferent de cat de ciudati ar fi si care, intr-un fel, se bucura de ce ii face diferiti. Mi-a placut sa cred ca sunt in stare sa tratez toti oamenii in acelasi fel, indiferent de cat de deosebiti ar fi unul de altul.

In mare, e adevarat. Dar, la o privire mai atenta, am observat ca ma port cu oameni care seamana intre ei in moduri total diferite. Ce ii accept unuia nu ii voi accepta niciodata celuilalt, desi, cine stie, poate merita mai mult decat primul. Defectele primului le vad trasate mai dur pe pielea celui de-al doilea, si totusi calitatile celui dintai vor fi mereu superioare acestuia. Desi.. in mare, provin cam din acelasi mediu, au oarecum aceleasi pasiuni, ii atrag aceleasi detalii, vad in mine aceleasi chestii. Si totusi nu sunt in stare sa ii tratez pe picior de egalitate. Ce-i drept, nici macar nu ma straduiesc sa fac asta.

The open-mindedness is also limited. Acum cateva zile m-am trezit regretand ca am refuzat ceva prin iarna, pentru simplul fapt ca mi se parea.. imoral. Dar aici se imbunatateste situatia, acum probabil as accepta, just for the fun of it.

Imi mai place sa cred ca spun mereu ce am pe suflet, ce-mi place si ce nu. Dar in acelasi timp, stiu foarte bine de cate ori am tacut, cand mai bine as fi pus totul in cuvinte cum m-as fi priceput mai bine. Sa amintesc replici ce mi-au fost spuse, sa pun intrebari, sa cer explicatii. In my own clumsy style, blushing or barely holding the tears in my eyes, depending on the conversation.

Diferenta dintre ce imi place mie sa cred despre mine si ce fac vine din teama. Teama de a ajunge la acelasi rezultat nu tocmai pozitiv, teama de a ma lasa in voia senzatiilor si nu a sentimentelor, teama de a pierde. Si chiar teama de a castiga.

However, I’m currently testing my limits and boundaries. De la jocuri de sah la paintball fara armura, cum ar spune cineva. Sau poate invers.*

––––––––––––-

*There’s nothing to interpret there. Pur si simplu m-a facut sa rad chestia cu „paintball fara armura”. Si nu vroiam jocul de sah sa fie considerat less challenging than the paintball thing, totusi.