L-am pus pe nenea cu taxiu’ sa ma ocoleasca un pic pe stradutele care duceau spre casa, sa ajung in spatele blocului, deci, pentru ca in boxe era o melodie care imi placea. Melodia asta imi marcheaza mie ’98-ul, alaturi de I don’t want to miss a thing, a celor de la Aerosmith. Pe vremea aia, inainte sa plec la scoala, de pe la si 20 pana pe la si jumatate prindeam aceste 2 melodii pe VH1. Pe vremea aia, erau outsider..ita(?) pentru ca ascultam asa ceva. Adica eu chiar am depus eforturi sa invat care erau 3rei Sud Est si care erau Genius. Oh, Genius sunt aia cu tipa, notat! Si hai sa ascultam si niste Andre si Animal X sisisisi… nu s-a dus totul naibii, dar daca nu invatam chestiile alea, cine stie de ce chestii misto aflam in schimb. Am revenit pe fagasul meu si intr-a 5a deja cautam diverse chestii rock pentru ca tare mi-a mai placut mie un neamt blond cu ochi albastri. Care mi-a ramas multicel in minte, numai Isabela stie cat am vorbit de el. L-am revazut printr-a 7a, si nu stiam eu cam cu ce se mananca toate cele, dar, Dumnezeule, si-acum stau uneori si ma gandesc ce abdomen putea sa aiba baiatul ala! Avea nume de formatii si un Live Love Die mazgalite pe skateboard. Si stia sa arunge mingea la cos cu swoosh. De atunci si pana acum vreun an nu am mai aruncat la cos cu vreun tip care sa imi placa.

Aaanyway, tot printr-a 7a am profitat iar de VH1 cand eram la mare, in Mangalia. Back then I was obsessed with Dido’s White Flag. 19.30-ish. Si ma ridicam frumusel de la masa, ma duceam sus, imi faceam damblaua, apoi reveneam la masa. Aveam muzica mea, dar nu era pe-acolo.

Oricum, pe vremea aia eu nu imi pierdeam timpul pe messenger sau pe net cautand muzica. Recunosc cu.. nu stiu, rusine (..?) ca eu nu am stat in viata mea pe mIRC. Looking back, nu stiu exact cu ce imi pierdeam timpul pe care acum il umplu cu tot felul de chestii inutile, though, but not being connected to all this all the time wasn’t that bad. Probabil de-aia mi se pare anormal sa vad copii de generala dependenti de conexiunea la net. There are better things to spend your childhood on/with. Nu zic ca nu stateam pe net, God knows ca am inceput sa stau pe net pe site-ul Disney, printand chestii de colorat si joculete si apoi si texte funny de naiba stie unde. Zis doar ca faceam si alte chestii.

Anyway, prin liceu m-a facut Diana sa incep sa intru pe forumuri. Si de-acolo m-au convins unii sa imi instalez si messenger.  Ah, si vesnicul id care ii facea pe toti sa intrebe ‘te-n ce? Tengoku_girl. Ca deh, obsesia cu Japonia deja exista. Imi aduc aminte si acuma comentariile tipului care facea carduri ISIC, inainte de plecarea la Roma. Si tac, ca mi s-a facut pofta de inghetata.

Pana la urma, era vorba de melodia asta:

Edit: Si am ajuns inevitabil si la http://youtu.be/rEeYz1m1FI4 si urmeaza All or nothing probabil. And I know the songs and the lyrics from that album. Il am si caseta si cd. But you didn’t see anything here.