Iar am dormit cu pauze ieri noapte. Doar ca nu m-am odihnit mai deloc. Si m-am trezit devreme sa ridic un colet de la posta, sa il aduc acasa si sa act like oh my, this feels just like christmas (except for the tree.. and the decorations.. and the cold.. etc.).

Next: hai la CMU. Vizat 2 concedii medicale.

Stii, trebuia sa vii la noi pentru concediul medical.

Mda, am incercat, dar se putea peste 4 zile si concediul medical nu se da retroactiv.

Metrou. V-am zis ca detest metroul. Si stateam la Unirii si ma uitam la tavan. Falfaia tavanul. Si daca asa e in statie, unde na, mai vede lumea, cum dracu’ o fi prin tunel? Detest metroul…

Anyway, am ajuns in Romana. Dragute afisele de pe-acolo. Ajuns la ASE.  Stat o groaza pe acolo, dar macar acum am tema de licenta, which is excellent. Mediul de Afaceri in Tarile Arabe – Omogenitate si Diferentieri. Bine, eu vroiam Traditie si Modernitate in Tarile Arabe sau De la Geopolitica la Geoeconomie. Ma duc si vorbesc cu seful de catedra si da, te pot ajuta cu teme din orice domeniu… mai putin politologie. Ok, atunci hai asta. [Si maine iar ma duc. La catedra de statistica si la cea de filosofie, sociologie si politologie. Pentru echivalari. Hopefully, ca numai de recapitulat – la stiinte politice – si de luat de la 0 – la statistica – nu imi arde.]

Ajuns acasa, dormit inca 40 de minute. Trezit, infulecat niste paste in vreo 10 minute. In inca 20 de minute eram gata sa ies pe usa.

Job. Zi draguta, chiar sunt incantata. Am facut rost si de zi libera joi, ajung si la examen sambata… Dar am cam pierdut notiunea timpului de cateva ori si ajungeam sa alerg pe hol cand ramaneam fara timp. Si multe Nestle Choc-late. Yup, gay, but totally yummy. Otherwise, the jerk is still not saying hi. He just looked at me and walked by.*

Drum spre casa. Cobor in fata blocului, merg spre scara si intepenesc in intuneric. Nu stiu ce copac era, dar Dumnezeule, cat de bine mirosea! Si am ramas incremenita in intuneric, inaltata pe varfuri, adulmecand.

Si in momentul meu de repaus fizic ma pocneste un gand. Clasa a 10a. Cosmin, tipul de la British Council. Aceeasi privire. Cam aceleasi trasaturi ale fetei. Aceeasi fata de exasperare amuzata. Acelasi fel de a pasi. Si totusi nu. Nu e bine sa gandesti asa.

Iesire din zen, ajuns acasa, papat si here I am.

Acum sunt dezamagita. Nu mai functioneaza functia „define” cu Google. Mmh, I loved that.

––––––

* Yeah, you are a jerk. For all the mean things you say about me. For not wanting my friendship and JUST my friendship, and giving me the all or nothing speech. And for guilting me into being nice… for a bit. And if, by any chance, you’re reading this… esti ipocrit. Pentru ca ai zis ca nu mai vrei sa stii de mine deci nu ar trebui sa fii pe aceasta pagina. Now off you go. [Psycho button off.]