O melodie simpla, dar care insumeaza multe. Nu se adreseaza cuiva anume. Mai degraba nimanui. Sau mai degraba tuturor.

Nu, nu va iubesc cand sunteti inutili sau cand pierdeti pentru ca alegeti sa pierdeti sau cand decideti sa nu ganditi. Ideea e ca nu trebuie sa faceti ceva special ca sa va iubesc. Nu trebuie sa incercati, nu trebuie sa mintiti pentru a va picta in culori mai placute ochilor mei, nu trebuie sa ziceti ce ar vrea sa auda urechile mele, nu trebuie sa va ascundeti defectele. Imi placeti cand sunteti ciudati, imi placeti cu defecte.*

Because…

I, I love you

When you don’t

When you don’t do anything…

When you don’t want, when you don’t lie

When you don’t make any sense

When you don’t go, when you don’t hide

 

 

Da, acum cateva zile ziceam ca nu am destul suflet ca sa ma deschid si sa ma ofer usor tuturor. Emotional vorbind. Dar sufletul se face, strop cu strop. (Da, sufletul meu e lichid. Pentru ca poate fi sorbit si stors de altii.) Cat despre restul chestiilor spuse… de ele intentionez sa ma tin. Pe termen nelimitat. Pentru ca cel mai mult ma tem sa ajung ca personajul de care v-am povestit candva. De adaptat m-as adapta, dar, Dumnezeule, ce m-as mai uri pentru asta!

[Anyway, unrelated to all this, a while back I described myself as a canary in a coal mine. Which gives a whole new twist to my dream. And also brings a slight smile on my lips.]

 

––––-

*Haha, romantica din mine vorbi. A se intelege opusa clasicului, nu obsedata de roz si chestii siropoase.