Mi-am inceput ziua un pic cam aiurea. Adica iar am ramas aproape fara voce si iar ma dor nasul si gatul.Am plecat de acasa pentru examenul psihologic fara sa mananc ceva, ca ma durea prea rau gatul ca sa inghit.

Ajunsa acolo am avut de completat niste fise, descriindu-ma prin ele si pe mine. Am incercat sa imi fac sa sune cat mai ok echilibrul precar dintre partea rationala si cea emotionala. A urmat testul cu numerele, inca un test cu alte numere, ala cu labirintul (ala mi s-a parut cel mai usor) si apoi de incercuit niste variante la diverse intrebari, in timp ce tipul cu care dadeam examenul ne explica „daca va ganditi la sinucidere sau la automutilare nu inseamna ca sunteti nebuni, inseamna doar ca aveti alte moduri de a trece peste probleme”. M-am trezit intrebandu-l daca la intrebarea cu ranitul de sine se refera din punct de vedere fizic sau emotional. Emotional.  Bun, multumesc, deseori.

M-am dus dupa la doctorita de familie. Eu iar imi pierd vocea din cauza problemelor cu nasul, iata radiografia, am fost pe tratament cu Nasonex si imi facea bine la nas dar ramaneam cam in fiecare zi fara voce spre seara, apoi am trecut pe Sinupret si ParaSinus si luam 10 pastile pe zi asa ca atunci cand m-am simtit 100% ok am intrerupt tratamentul ca mi se parea ca iau prea multe pastile si acum iar…

Se uita la radiografie, se cam ingrozeste. Imi prescrie inca o serie de pastile, acum am 6/zi + 2 spray-uri de gat.

Oh, yes. Sa nu uit:

„Pastilele sunt o solutie de moment, pana te decizi sa te operezi.”

 

Si ca sa terminam intr-o nota mai vesela, potrivita mai mult cu titlul decat cu restul:

 

PS: Click aici pentru heapsong1, un proiect al lui Imogen, foarte misto, care se desfasoara in aceasta perioada. Poate participati, poate va intereseaza rezultatul final… Oricum, e interesant. Eu am participat la cuvinte cu primul care mi-a venit in minte: „bound”.