Acum putin timp i-am zis cuiva ca eu dorm si mananc cand sunt certata cu cineva. Si cand am ajuns acasa am stat sa ma gandesc daca chiar asa reactionez cand ma cert. Si de aici apare pur si simplu ideea de cum reactionez in general la diverse chestii.

Imi fac ordine prin camera atunci cand sunt nervoasa. Fiecare chestie la locul ei, intr-o anumita pozitie. Si daca sunt nervoasa rau de tot imi aranjez si hainele*. Format A4.  Si obisnuiesc sa  rontai chestii cand sunt nervoasa.

Lovesc perne si pereti cand am de a face cu o problema careia nu ii pot gasi o solutie oricat de mult as incerca.

Tip cand nu ma pot face ascultata altfel.

Tac si ma amuz amar cand cineva schimba „datele problemei” dupa cum ii convine mai bine.

Tac si ma intristez cand mi se spun cuvinte false, dar frumoase, sperand sa ramana adevarate atata timp cat imi pastrez tacerea.

Plang cand lucrurile imi scapa de sub control, cand se aduna prea multe, desi incerc sa imi pastrez mintea limpede atunci cand este nevoie („… the crying already took place in the blue room.” „Why?” „Era prea mult…”)

Plang cand orice as incerca nu am cum sa mai schimb ceva, mai ales daca nu gasesc motive pentru care calea respectiva a fost aleasa.

Dorm mult cand ma simt invinsa. Somn adanc si fara vise. Si cu prelungiri.

Dorm putin, dar ma simt odihnita, atunci cand sunt fericita.

Vorbesc mult si topai pe strada atunci cand sunt lipsita de griji. (Ca miercuri, pe Suddenly I see.)

Zambesc aiurea cand imi amintesc diverse chestii placute legate de ceea ce vad/fac in acel moment.

Zambesc cu fiecare celula cand cineva zice sau face ceva firesc pentru sine fara sa fie constient ca sunt de aceeasi parere/as reactiona la fel.

Imi rod o unghie sau imi trec des degetele peste buze si ma uit de colo-colo cand sunt nerabdatoare sau pusa pe sotii.

Ma joc cu parul/imi trec des mainile prin par daca ma simt in largul meu intr-un grup sau intr-un loc.

Imi musc buzele cand sunt trista, cand imi place cineva, cand ma gandesc mult la ceva sau cand am baut un pic prea mult (ca le simt usor amortite). Dar in alt mod, in functie de motiv.

Rosesc usor. Din diverse motive.

Las indicii cand imi este teama sa ma exprim direct. However most people fail to find them and focus on the obvious.

And I don’t want to be your regret
I’d rather be your cocoon

––––––

*Hainele curate stau de obicei cel putin o saptamana in teanc pe jumatatea libera a patului meu dublu pana ma mobilizez sa le asez unde le este locul.

Something you should know about Cocoon Lyrics 

Title: Jack Johnson – Cocoon lyrics

Artist: Jack Johnson Lyrics

Visitors: 2767 visitors have hited Cocoon Lyrics since June 03, 2010.

Send „Cocoon” Ringtone to your Cell

Well based on your smile
I’m betting all of this
Might be over soon