Pe-aici, pe blog.

Hah! Uite ceva nou tocmai descoperit ca am dat aiurea din mouse: un butonas mic care imi minimizeaza bara de optiuni din stanga.

Revenind, am schimbat tema. Ca aia veche ma stresa de multicel. Asta noua e mai zen, chiar daca are si niste floricele roz pe acolo. Alea-s ca sa va amintesc ca sunt fata si ca imi permit chestii stresante de genul din acest motiv. In mod normal sunt o fiinta rationala, (relativ) logica, (oarecum) open-minded, dar am si eu momentele mele de… floricele roz.

Am pus in loc de banner un filmstrip cu diverse imagini:

  • Cu puzzle-ul meu pe care il asociez si cu ideea ca sunt un fel de puzzle with a piece missing, dar si pentru ca sunt o fire curioasa si imi place sa rezolv diverse chestii, de la reparat dulapurile din bucatarie si montat suporturi de haine pana la observat si analizat oameni ca sa pricep de ce fac ceva intr-un anumit fel si nu in altul.
  • Cu apusul din  Sulina care imi aminteste de 3 ani grozavi in care m-am mai maturizat din punct de vedere emotional si in care am invatat foarte multe despre mine.
  • Cu plaja de langa stancile din Sarti, cu nisip fin si stralucitor si cu apa mica prin care mergeam (printre pestisori) o groaza pana puteam inota. Pentru ca sunt indragostita de mare.
  • Tot in Sarti, intr-o zi cu valuri. Pentru sentimentul de libertate din acele momente.
  • Cu Irina, cand eram mica si aveam o groaza de idei nastrusnice si vise de neindeplinit.
  • La balul mascat de la scoala de munte, deghizata in pisica. Pentru ca inca ma simt copil.
  • Cu perusul meu. Sunt mandra ca dupa cei aproape 10 ani de cand il am a inceput in sfarsit sa imi tolereze prezenta.
  • In leagan, la Sinaia, in tabara militara. In leaganul ala ma dadeam cand eram mica. Din leaganul ala am cazut si m-am ales cu o julitura pe tot spatele. Am mintit ca m-am impiedicat si am cazut peste o banca, pentru ca stiam ca nu mi-ar mai fi dat voie sa ma dau in el altfel.
  • Pe balconul de la Apartament, privind apusul. Fara griji si libera.
  • Acelasi loc, din nou cu vise de neindeplinit.
  • Ultimele 2 sunt pentru ca uneori simt nevoia sa ma ascund de oameni, sa nu mai aud si sa nu mai vad, sa fiu doar eu cu mine. Prima e tot la Apartament, a doua in gara din Predeal.

De ce filmstrip?Aveam candva un avatar cu „Life’s like photography… you use the negatives to develop.” si mi-a placut ideea, doar ca nu am pus neaparat chestii negative in imaginile alese.

In rest, am scos una din pagini, am oferit alt aspect paginii Remember-all (care e in continua dezvoltare), am pus arhiva in loc de categorii si am mai schimbat niste link-uri din blogroll.

Cam atat.