Prin Martie 2010 am cedat pisalogelilor cuiva si mi-am facut cont pe Facebook. Recunosc ca acum intru pe contul respectiv aproape zilnic, mai ascult o melodie, mai dau peste ceva haios, mai imi dau un facepalm din cand in cand… pentru ca sunt multe chestii enervante pe Facebook. Chestii enervante care nu provin de la Facebook in sine (gen noul profil), ci chestii pe care le fac altii si ajung sa imi impunga sistematic piticii de pe creier. Si un inceput de lista (random):

1. Dat like la propriile chestii postate. Dupa cum am zis zilele astea pe undeva pe Facebook, e logic sa iti placa ceea ce postezi. Sau poate ai personalitate multipla si vrei sa arati ca si the other yous like the same thing…

2. Postarea pe Wall a pozelor personale. Si mai naspa daca poza/pozele deja exista si prin vreun album. E un fel de hai, baga-ma in seama, da-mi si mie un comment sau un like sau don’t i look good? please agree sau ce naspa arat! (te rog sa ma contrazici, by the way).

(Ok, si de-aici e faza cu oricum dai share la album, cand ai mai multe poze, doar ca faci mai putin spam. Why share at all? In primul rand ca nu ai rabdare sa dai Photoshare pe mess cu multi oameni. In al doilea rand comentezi si iti amintesti cu oameni cunoscuti chestii din poze. In al treilea rand… we all like attention every now & then. Acum depinde si ce poze sunt in albumul ala. Daca toate sunt cum zicea Găbău, intra la aceeasi categorie ca mai sus, din punctul meu de vedere.)

3. Request repetat de dat like la ceva la care mereu dai ignore. Dau ignore pentru ca este ceva care nu ma intereseaza. Si nu imi voi schimba parerea peste cateva zile.

4. Dat share la chestii pe care le-au postat altii fara „via Cutarica”. Pun pariu ca sunt genul de oameni care nu mentioneaza sursele in proiecte. Si nu zic de footnotes, ma refer macar la bibliografie.

Bine, asa evitati sa pierdeti un like de la cineva ca mine (oh noes!), care se duce sa dea like/comment direct la sursa.

5. Dat tag la persoane care nu exista intr-o poza doar ca acea persoana sa se uite la poza ta. Asta nu o stiam, mi-a zis-o Șerban azi.

6. Dat primul comentariu la propriile poze. Ai Caption.

7. Aplicatiile care iti posteaza automat chestii pe Wall. Eu le evit, sunt mai paranoica. (Naiba stie ce pot sa mai posteze aplicatiile astea pe langa ce au ele in descriere.)

8. Necunoscuti dand add. Acum ceva timp mi-am facut curat in lista de prieteni. In momentul respectiv stiam de unde sa ii iau pe toti cei pastrati (copilarie, 197, Sava, SPE, ASE, Poli, Focsaneni, Pathos, Familie, ZooZ si Cunoscuti Random). Si mai am un grup de Necunoscuti, in care ii trec pe cei necunoscuti(doh) care imi dau add si au macar inca o persoana cunoscuta ca prieten in comun cu mine, altfel nu mai dau accept. Si daca nu ajung sa ii stiu pe respectivii pana la urmatoarea curatenie, ii sterg. Simplu.

9. Schimbarea imaginii de profil in fiecare zi. That’s kind of creepy. Pentru ca inseamna ca iti faci poze noi des. Oare chiar zilnic? Si probabil nu iesi din prima asa cum iti doreai. Oare iti faci mai multe poze zilnic?  (Si aici imi vine iar in minte ce a zis Găbău.)

 

Sunt sigura ca mai sunt si altele. Mai revin cand imi amintesc, ca plecasem cu 2 in minte si am ajuns la 9. Daca aveti ceva de adaugat si altii, go ahead. Si regret ca nu e si buton de dislike mai jos… dar puteti sa dati rating 0, drept consolare, daca va simtiti cu musca pe caciula…

 

Edit:

10. Changing your relationship status every two days. M-am legat de asta mai demult. Raman la „de ce?”