Nu intentionam ca pentru noul an sa imi fac planuri, sa ma gandesc cum va fi, sa ma ingrijoreze ce nu va fi si de ce si asa mai departe. Vroiam sa merg pe ideea de come what may. Totusi… voi scrie (cu greu) 10 chestii de facut anul acesta, ca mi-am luat o leapsa de la Ruki.

1. O sa incerc sa fiu mai prezenta la ore si nu imi voi mai lasa si aceasta licenta pe ultimul moment.

2.  O sa duc un stil de viata mai sanatos, de la ceea ce mananc  la ce imi pun trupul sa faca (gen… sport, dragilor) si pana la cum gandesc.

3. O sa merg mai des pe la Dada.

4. O sa incerc sa pastrez legatura cu toti prietenii pe care i-am neglijat.

5. O sa ma reapuc de desenat. Mi-e dor de starea de neliniste de inaintea desenelor si relaxarea de dupa.

6. O sa trec de cantonamentul de supravietuire din vara.

7. O sa ma duc miercurea la FolkFrate. In afara sesiunilor. (Deci asta e singura chestie cat de cat sigura din tot ce scriu eu aici :)) )

8. O sa profit mai mult de timpul meu liber.

9. O sa ma transform intr-un castel. (Dar nu chiar ca in cartea aia.)

10. O sa… keep the last one a secret.

Leapsa merge la… MollyCaptainslow si DeeDee.