Nu ma intrebati cum si de ce dar tocmai am vazut o reclama la noile papusi Barbie, including a Ken doll. We all know Barbie’s a slut, but when the fuck did Ken turn gay? E al naibii de efeminat, parul are un bounce deloc masculin si pana si buzele parca i-ar fi fost date cu gloss.

Pai eu in copilaria mea am avut un Ken magnific! Avea par ciufulit si barba, frate! Si barba ii aparea in timpul noptii (la intuneric) sau cand era frig. Ceea ce e o chestie ft. tare pentru o jucarie destinata fetelor.

Deci Ken al meu avea haine de tip, nu avea roz, nu avea sclipici sau alte chestii lucioase pe el. He was an outie guy (ca venea si cu rucsac), avea muschi si barba. Si crema si lama de ras. Si par ciufulit.

Si-acum si intrebarea: oare fetitele care se joaca acuma cu noul Ken ce fel de tipi vor placea cand vor creste mari?