Multe s-au spus despre Apartament. Ca de n-ar fi, nu s-ar povesti… So let’s make lists. E cam random, nu cronologic.

Holul:

  • Lumina rosie, slaba.
  • Mai nou, o masina de spalat, care nu stiu daca merge. Dar e buna de lasat chestii pe ea si de urcat pe ea.
  • Intuneric. Cu mana pe clanta, astept sa ma sarute. Il simt aproape, in bezna. Astept degeaba. (Si cand ma duce acasa face tampenia aia de Ooops, I missed. M-ai dezamagit! Alta sansa nu mai vezi.)
  • Revelion. Lipita de perete si de el. „Intr-o zi vreau sa te prind intre peretii asa-zisului dulap, sa nu ai unde sa fugi.”
  • Dat pe gheata pe gresie.
  • Alergat in cercuri si ras stupid.
  • Deschis usa si gasit vecina ascultand.
  • Alta vecina, in halat, la 5 dimineata: „descaltati-va, ca nu pot dormi de tocurile voastre!” (doar 1 persoana avea tocuri si in general am stat desculti, anyway…)
  • „Look, we match.”
  • Si vesnicul „Ai luat cheile?” „Da. Ai verificat apa?” „Da.”

Camera de langa bucatarie:

  • De ceva timp… (crap, se face anul…) e si ea cu lumina rosie.
  • Combina si salteaua.
  • Lumanari ce asteapta sa fie aprinse.
  • Madagascar.
  • „Cu noi nu te uiti la filme, nu?”
  • Colorat, decupat si lipit.
  • Limbo… cu cureaua lui Mircea? Sau a lui Adrian?
  • Pizza. Cred ca aia e camera de pizza, acolo mananc pizza cu toata lumea.
  • Lapdance.
  • Scaune rupte, farfurii pline de tigari. Si oamenii de zapada (facuti decorand oua fierte) si-o trageau.
  • Certat cu el la telefon. „Have a nice life… without me in it.” (ceva de genul i-am zis). Dansat si sarit pe saltea. Nu mai am lacrimi. Ma suna. Sunt calma. El: „Enerveaza-te! Tipa!” Ne impacam.
  • Catalina plangand. „Dar linisteste-te, nu e vina ta!”
  • Bogdan spre Catalina: „Deci… ne plictisesti! Hai, amuza-ne! Nimic amuzant? Esti timida? Ce s-a intamplat?”
  • Adi: „Asta e goala pe sub geaca!”
  • „Niciodata…” si din niciodata in niciodata… „Cum era? Mai intai sarea sau lamaia?” si ceva mai tarziu „Niciodata… […] Fir-ar, trebuia sa zic ceva ce nu am facut. Tre’ sa beau pana si la ce am zis eu!?!”

Camera albastra:

  • Pereti albastri, bec albastru.
  • Tentativa. Lumanarele. Zgomot de geam spart. Imbraca-te naibii la loc si vezi ce s-a intamplat.
  • Descoperit cadouri (Diano, mi-a murit bonsaiul. Si ala cu seminte nu a facut decat… mucegai. I’m a plant killer.)
  • Plans ca el s-a imbatat si ca s-a purtat urat. Ma consoleaza fetele.
  • „Doar 4? Ce trista esti!” (Silvana catre Catalina.)
  • Eu, el si o ea. El, ca mi-a zis ca nu am voie cu o ea fara sa se uite macar.

Baia:

  • Geamul vechi a fost spart, dar e inlocuit.
  • Nu e oglinda. Si Silvana verifica de fiecare data, in zadar.
  • Bec galben.
  • Usa se inchide greu, se deschide si mai greu. Si toata lumea isi da seama ca incerc sa ies, dar prefera sa asculte cum ma izbesc in usa si sa ma privesca amuzata cum ies brusc ciufulita, dupa o ultima izbitura cu umarul in usa.
  • Bec spart.
  • Vreo ora petrecuta in baie, dupa ce m-am facut prima (si singura) data praf de la bautura. De obicei rezist, de obicei am limite.
  • Conversatii despre orgasm. De care eu sincer nu imi mai amintesc. Dar cica le-am purtat in ora aia.
  • Eu cu o ea. Si tot restul lumii pe marginea balconului, incercand sa ne vada pe geam. Tough luck, bad angle.

Camera cu balconul:

  • Eu cu Irina, pe saltea, ascultand muzica in lumina slaba a apusului. „Vreau sa vin sa fac poze aici, imi place mult.”
  • Sirul de baloane.
  • Adevar sau provocare. De multiple ori, cu provocari din ce in ce mai stupide si cu intrebari pe care nu eram in stare sa le pun de fata cu toti.
  • Masa. Imi place masa aia, era inainte la bunici. Cand eram mica ma jucam sub ea, acum ma joc pe ea.
  • Popcorn si multe filme si seriale. Si lacrimi de crocodil daca sunt cu fete si ne uitam la filme romantice.
  • Canapeaua, de la montat la mutat in diverse moduri pentru a servi diverse scopuri. (Adica batea soarele in ecran, cum sa ne uitam la filme?)
  • Se aude de la vecini: „Aaaaau, m-a muscaaat! Cum sa ma muste la varsta ei?!” (Era vecina de la 5 dimineata, urland de durere. Si noi radeam.)
  • Eu cu o ea, pe canapea. Adrian uitandu-se lung. Pleca, isi mai umplea paharul, se intorcea sa se uite iar.
  • Eu pe saltea, praf. Adi: „Bea din asta, o sa iti faca bine!” Si imi intinde un pahar facut dintr-o jumatate de sticla de Pepsi retezata. Gust si imi vine sa i-o scuip in ochi. Suc de portocale rosii, vodka, Alexandrion, gin.
  • Adi tragand-o pe Cristina (cred ca tu, ca nu mai tin minte exact care era) cu barca. Da, am o barca gonflabila acolo. E buna de pus chestii in ea.
  • Inainte de dus canapeaua acolo: 6 oameni pe o patura. Unul se duce in barca. V-am zis ca e buna de pus chestii in ea.
  • Somn, mult somn.
  • Razvan: „Voi v-ati tras-o aici, nu? … Atunci eu ma asez pe scaun.”
  • Zambile si iasomie.
  • Mazgalit cu pixul cu Bogdan.
  • „Nu poti sa imi desfaci sutienul, ca nu te las.” „Punem pariu?” (Pur joaca.)
  • Bogdan (alt Bogdan) facand striptease. Iar joaca, la un Adevar sau provocare.
  • Catalina si lichiorul de ciocolata.
  • Raluca manjita de ciocolata pe toata fata.
  • Alex: „Auzi, da’ tu te-ai despartit de Serban de m-ai chemat pe aici?”
  • Montat suport de haine de la Ikea. Nu cereti ajutorul unui baiat, ca o sa va para rau. Rezultatul e cam stramb, dar isi face treaba… cred.
  • Lumanarele infipte in tort si la multi ani-uri. Si 21 guns in the background.
  • Manjit cu tort si fugarit pana in balcon pana mi l-a indesat pe gat.
  • Mancat (alt) tort. Podeaua lipicioasa de sampanie, urme de baloane sparte, confetti in forma de inimioare, mizerie. Si noi doi, senini, impartind un tort in forma de inima, la rasarit.

Balconul:

  • In primul rand praf, mult praf. Din cand in cand mai e si curat.
  • Zorele. Uscate acum. Taiate azi cu foarfeca. „You’re enjoying this, aren’t you?” *big stupid grin*
  • Ficus. Mare si verde. Inca nu l-am omorat. Sta de o luna fara apa si nici macar o pata galbena, al naibii.
  • Apusuri de soare si ore de privit norii in racoare. Acolo adie mai mereu vantul.
  • Jucat cu un copil din blocul de vis-a-vis. El cu laserul, eu ii faceam cu mana, el se ascundea. Cand credea ca am uitat de el, incepea iar cu laserul.
  • Superglue. Si o palma, ca o merita.
  • Amintiri din copilarie, depanate cu Irina.
  • Poze pe care nici nu stiu cand le-ati facut. Si in aia in care sunt si eu am un zambet asaaa tamp!
  • Cafea. „Lectii de supt cafeaua ca sa fluiere.”
  • Ele: „Noi nu ne sarutam, noi doar stateam asa pentru poze.”
  • Artificii. „Nu mai iese…” Se uita pe teava, apoi o scutura cu capatul in jos. Tasneste si da foc la o punga. O calca disperat in timp ce ne ducem toti in spatele lui.
  • Urmeaza (maine, teoretic): maturat, dat cu mopul, adus un scaun pliant maaare (as aduce 2, dar daca tin minte bine dimensiunile, nu incap 2), atarnat suporturile de lumanarele de la Ikea, batut cui (da, ma, sunt fata si stiu sa bat cuie fara sa imi dau peste degete si nu pricep de ce va mira asta pe unii!), atarnat clopoteii de vant abia achizitionati.

Bucataria… nu prea am stat pe acolo. Adica am facut curat candva cu Serban si Bogdan. Si am aruncat cheia de la interfon, cu o agrafa roz atasata.

In rest, sincer, nu mai stiu. Mai spuneti, mai adaug. Oricum mai adaug, ca ma mai duc pe acolo.

Imi pare rau ca nici nu am poze cu toti. Imi pare rau ca pe unii inca nu v-am dus acolo. Dar nu e timpul pierdut.