Aici o sa tot dau edit si o sa zic ce am aflat in cautarea de sine prin jurnale.

8 august, o mica serie de chestii descoperite din rasfoit, nu din citit:

  • Ezit mult inaintea unor decizii care imi schimba starea din „a cuiva” in „a nimanui”. Dar in ultima vreme prefer ca a doua stare sa o numesc „doar a mea”.
  • Tot nu stiu ce cadouri sa le iau tipilor.
  • E foarte tare sa uiti de ceva, sa citesti si sa iti amintesti unde ai pus acel ceva, apoi sa  il cauti, sa il gasesti si sa te minunezi ca prima data cand te-ai uitat la acea chestie.
  • Tipii cu care am un ceva mereu ii vor lua la misto pe tipii cu care incep sa petrec mai mult timp. Iar daca e ceva intre mine si aceia din urma mereu le voi lua apararea mai mult decat e cazul.
  • Daca te plimbi prin Cismigiu cu un tip, la un moment dat o sa va sarutati.
  • 5 mai 2007, Cismigiu.
  • 8 mai 2007. Si 12 mai 2007, Bellu.
  • 14 mai 2007, zi de amintit cu un El un Noi ucis. Si aflu ca spitalele din Romania sunt crude. Se scot tije din oameni pe viu, fara anestezie, fara curatarea cum trebuie a ranii nici inainte si nici dupa, fara nimic. Doar cu un plasture abia lipit dupa.
  • 1 iunie 2007. Si pe 2 m-am intors la a fi copil, in bratele unui alt copil.
  • Am salvat pui de pisica. Si stiu ca faptele bune sunt ca sa le uiti tu si sa le tina ceilalti minte, dar pisicile nu vorbesc asa ca ma dau mare singura.
  • Am primit denumiri/porecle ciudate sau macar un pic aiurea mereu (si un exemplu e poza de mai sus). Uneori vreau sa fiu doar Mirela. Prea rar mi se pronunta numele fara prescurtari sau alte cele. E placut sa aud pe cineva spunandu-mi Mirela, fara sa urmeze ceva de rau dupa. Mi-re-la. Sing it if you must, just use it from time to time. Not all the time, though.