Am decis sa imi transcriu incetisor jurnalele aici. Pentru mine, pentru ceea ce aflu despre mine recitind unele chestii, si pentru foarte putini dintre voi, care ma vor pricepe mai bine vazand cat de asemanator sau cat de diferit ma comport in cazuri similare celor din trecut. In acelasi timp, e si un fel de strigat de „asta sunt eu” catre cei care isi tot dau cu presupusul despre cum sunt si ce fac si cum imi traiesc eu viata, in general. De fapt nu strigat, mai degraba o palma zdravana.

In plus, jurnalele imi ocupa prea mult spatiu. Sunt foarte multe incepute si neterminate. Altele sunt terminate, dar au multe desene si chestii lipite prin ele. (Si daca le numar, sunt peste 10. ) Altele sunt scrise prea des in creion si abia mai descifrez/vad ce am scris. Si in timp ce multe din cele scrise de mine acum mai mult sau mai putin timp ma fac sa rad (de mine), altele ma lasa uitandu-ma un pic in gol si analizandu-ma ceva mai mult decat pana in acel moment.

Inca un motiv pentru care fac acest lucru este ca trag linie si vad unde am ajuns. Si sper ca la un moment dat sa pot sa imi dau seama daca e de bine sau de rau.

PS. Scuzati numarul de mail-uri pentru cei care chiar ma urmariti.

PPS. Tot ce transcriu primeste data oficiala din jurnalul palpabil, iar in acest jurnal virtual va aparea ca fiind publicat la acea data.