Am primit o leapsa de la Calypso. Tot ce am de facut e sa raspund la niste intrebari. Sa vedem, sa vedem…

  1. Ai fost noaptea cu trenul? Doar pentru ca am plecat foarte devreme din Bucuresti, dar de plecat noaptea pentru a ajunge cand se crapa de ziua inca nu, ca nu pot sa adorm in tren. Mi-ar placea sa plec asa la mare, de 1 mai, though…
  2. Ai fost la cinema in aer liber? Nup, din pacate. Mi-ar placea, am vazut multe scene romantice mai ales prin filme mai vechi si parea totul atat de linistit, atat de placut, atat de… perfect…
  3. Ai fost la restaurant chinezesc? Da, cea mai vie memorie fiind prima data cand am mers la un astfel de restaurant. M-au dus ai mei de ziua mea, ca sa imi serbez cumva ziua si cu ei. Pui caramelizaaaat :X
  4. Ai fost la un adapost canin? Nu, ca nu am voie sa am caine… Si nu m-am implicat nici in cine stie ce actiune pentru salvarea cainilor vagabonzi sau ceva de genul… Suna nice si nobil un astfel de gest, dar la cate animale bolnave cu diverse chestii scarboase am vazut la Animal Planet, nu as fi in stare sa ajut la boli de genul (curatatul ranii, schimbare pansament & co.). Chestii mai simple, who knows?
  5. Ai fost la mare pe timp de iarna? Nu, doar vara. Mi se pare amagitor sa duci la mare iarna… Atata apa si sa nu poti sa inoti in ea… Atata nisip si sa nu te poti plimba descult(a)… Ma rog, poti face astea si iarna la mare, dar pe riscul tau…

Dau mai departe lui Seinfeld, Ruki si unei blonde aiurite.