Statea intinsa in pat, cu picioarele catarate pe perete, cu o revista in fata ochilor si inconjurata de pliante turistice. Lasa revista sa ii cada pe piept si se holba la unghiile de la picioare.

– Incotro acum? M-am indepartat de tot ceea ce insemnam candva, mi-am uitat pana si visele, pana si viata insasi, isi sopti siesi.

Se incrunta, uitandu-se in continuare cu ochii goi la unghii. Ii placea sa stea asa pana i se raceau picioarele, pana pozitia devenea atat de incomoda incat dupa ce si le lasa in jos se simtea relaxata si oarecum libera de acea povara. Nu stia daca acesta putea fi considerat masochism sau nu… Misca un pic din degete, simtind cateva intepaturi usoare. Apoi continua sa isi sopteasca:

– Vreau sa ma simt in viata, vreau o aventura…

Ii aparu un zambet e buze si ochii ii sclipira usor.

– O aventura nu trebuie sa implice si sex, adauga repede, parca aparandu-se in fata vreunui ascultator invizibil. Dar.. daca pot beneficia de asa ceva, de ce sa zic nu?

Ofta.

– Pentru ca este si el. Si il iubesti si nu poti sa ii faci asa ceva. Si totusi de prea multe ori m-am gandit la altii, m-am gandit la visul meu legat de aberatia aia de film cu My best friend’s wedding si nu mi s-a parut atat de oribila ideea de a incerca asa ceva cu vreunul din cei trei. Intrebarea e cu care? Cu cel care probabil si-o trage cu vreo 2-3 pe saptamana? Nununu, cu ala pot sa ma vad si fara vreun astfel de pact… Cu romanticul care te adora in mod inexplicabil? Da, dar tot el nu mai vrea sa ma mai vada, nu vrea sa imi mai vorbeasca nici ca amica… Dar cu al 3lea? Ooof, nu, nici nu vreau sa ma gandesc la asta! E gresit, fiece particica din trup imi spune ca e gresit! In plus il iubesc pe el, cum sa fac asa o prostie? Il iubesc, il iubesc… Si totusi ce e iubirea?

Isi cobori picioarele si se intinse cu fata in jos si cu capul pe brate.

Edit in August 2010: Cat de repetitiv e totul…

Edit in Noiembrie 2012: Hahahaha! Pe bune?!